Java geliştiricileri için Aidat Takip uygulaması

2008 yılında bir site için geliştirmeye başladığım projeydi. Yardım kaldı. Geliştirmek için şuan bir geliştiricisini bekliyor. Eski bloğumda yayınlamıştım. Projeyi github sayfama koydum. O zamanlar bir java furyası vardı. Ona kapılmış onun üzerinden bir şeyler yazma gayretindeydim. Şimdi baktığımda ise gereksiz kütüphaneler kurmuş ve onun üzerinden sanki çok büyük bir uygulama yazarcasına hunharca ona buna atlamışım. Artık ona göre benim gibi java programlamaya merak salmış birisinin gelip bunları temizleyip projeyi son haline getirmesini bekliyorum. 

GitHub Sayfası : https://github.com/rutku/AidatTakip

Yapabildikleri:
  • Daire Ekleme
  • Gider Ekleme
  • Excele Dönüştürme

Sadece kaynak olsun amacıyla paylaşıma sunulmuştur.

Projeyi çalıştırabilmek için:
  • Netbeans
  • Swingx
  • Derby
  • Jxl
  • GlassFish
Swingx, Derby ve Jxl kütüphaneleri /lib klasöründe mevcuttur.
Not:
  • Kullanıcı Adı : admin
  • Şifre : admin
 

Yorumlar

En Popüler Yayınlar

Windows da Mingw ile Qt yi statik derlemek

Casio fx-9860gii SD ile Programlama

Utku Radyo